Thursday 15 December 2011

Eyemasks

Nepogrešljiv spalni pripomoček pri meni je maska za čez oči, ker me vsaka svetloba pri spanju ponavadi moti. Ne vem kaj točno je razlog, da imam tako občutljive oči? Mogoče so me vedno s čim pokrili, ko sem bila mala ali kaj podobnega? Skratka, ko spim rabim temo, v nasprotnem primeru (da oči ponoči zaznavajo svetlobo), me zjutraj okice zelo bolijo.

Najprej sem si oči pokrivala kar s kako majčko, kasneje pa sem končno kupila spalno masko za oči.

Prvi poskus ni bil ravno uspešen. Vzela sem si navadno črno v Müllerju. Je mehka in fajn, ampak elastiki preveč stisneta, kar je zelo moteče. Je pa na drugi strani velik plus, da je tako velika. U bistvu bi bila prav prfect, če ne bi bila elastika tako močna. Če bi imeli pa še kake motive bi bilo pa že too good to be true :)



Naslednje, sem potem kupovala v La senzi.


Zgornja je najslabša od vseh, predvsem, ker ja tako majhna oz. ozka in ti ponoči hitro zleze dol. Medtem sta sredinjska in spodnja praktično enaki po velikosti, le drugačne barve in motiv. Velikost je okej, ampak top mi je še vedno velikost od črne. Je pa velik plus pri vseh od La senze, da imajo elastiko, ki ne tesni pretirano. Pa luškane so ane... Dve sta z napisom: Grumpy but gorgeous (mala roza s srčkom in rdeča), na eni pa: Good girl, bad habits (velika roza, kjer je samo napis). Jst in roza sicer nisva najboljši par, ampak v tem primeru še gre.



Kolikor gledam za tele spalne maske, jih je kar umetnost 'izslediti', potem pa še najti res ustrezno. Cela misija je dobiti, tako kot se šika. Lepo bi bilo, če bi se poklopli vsi moji kriteriji: velika, ne pretesna elastika, kvaliteten materjal pa še vizualno všečna. Saj tele velike od La senze so kul, ampak vedno je možnost za izbolšavo...

No comments:

Post a Comment