Friday 2 December 2011

VSFS 2011: Sixth segment - Club PINK & ending

In še zadnji, šesti segment - Club PINK. 13 deklet + Nicki Minaj, ki je pela komad Super Bass + plesalci. Meni je blo too much vsega. Nicki bi lahko ostala v zadnjem delu piste (kot lani Katy Perry), plesalci pa tudi ali pa kar brez njih. Sem se pa spraševala, če Nicki res poje v živo, ker je blo res dobro slišat (Adam se lahko skrije). Glede na stil Nicki bi rekla, da je genau za sem, ampak, ker mi ta zvrst ne sede mi je tak tak. Mislim, da bi ponovno lahko izbrali boljši komad.

Tudi tokrat najprej, nekaj besed o kreacijah.



And pictures

Erin Heatherton

Ieva Laguna

Behati Prinsloo



Lais Ribeiro

Shannan Click


Jessica Clarke

Caroline Brasch Nielsen


Chanel Iman


Elsa Hosk

Jacquelyn Jablonski

Lily Aldridge


Lindsay Ellingson


Karlie Kloss


Pink mi je bil kot lani kar razočaranje. Saj posamezni kosi so super, tale tutu krilca so kul, ampak letos too disco zame. Kaj se je zgodilo s tistimi kul Pink hot zadevami od 2009 in nazaj? :(


Še zaključek. Glasbena podlaga: Born This Way (Lady Gaga) in Come on (Rihanna). Nice!






Pa oboje tudi v videu...

1 comment:

  1. Komaj sem čakala, da boš poročala o VS, ker sem vedla, da bo ful podrobno..Lajkam :)

    ReplyDelete