Saturday 3 December 2011

VSFS 2011: 3 times runway girls (part II)

Druga polovica deklet, ki so na VSFS 2011 sprehodile 3x.

Segmenti:
1. Ballet
2. Superangels
3. Passion
4. Aquatic Angels
5. I put a spell on you
6. PINK


Doutzen Kroes (v segmentih 1, 3, 5: peti segment je odprla)
26 let, Nizozemka, 178cm, njen partner je nizozemski DJ DJ Sunnery James, letošnjega januraja je rodila fantka Phyllona
Meni je ena najbolj anti deklet za VS. Razlog? Njen način govora mi je zoprn, že v obraz mi ni nič posebnega, postave mi spet nima takoo dobre. Ni mi, čeprav svoje delo čisto ok opravlja. Najbolj se mi je dopadla v petem segmentu, ker je bil edini, kjer na koncu ni poslala poljubčka.



Lais Ribeiro (v segmentih 1, 3, 6)
19 let, Brazilka, 180cm, menda ima že otroka. Mogoče se mi zdi mal pretiha in zato težje opazna, ampak da super zgleda je opazno pa kako lepo kožo ima: wow! Najbolj všeč mi je bila v tretjem segmentu, kjer je mežiknila. To je storila sicer tudi v Pink izhodu, pri prvem pa je poslala poljub.



Lindsay Ellingson (v segmentih 2, 4, 6)
26 let, Američanka, 180cm
Ena tistih deklet, ki sem jo imela tudi možnost spremljati vse od njenega prvega nastopa za VS. Podobno kot Erin ima tisti american girl next door look. Lušna punca. Pri poziranju na koncu piste mi je letos pri drugem in četrtem segmentu mal hecno glavo obračala, pri Pink mi je bila pa zakon, ampak načeloma se mi zdi, da je razturala vse tri looke. Pa ful sem bila vesela za njen prvi outfit, da so ji namenil enega mal močnejšega, ker ponavadi dobi bolj nežne.



Anja Rubik (v segmentih 1, 2, 5)
28 let, Poljakinja, 179cm, letos se je poročila z dolgoletnim fantom, srbskim modelom Sasho Knezevicem, trenutno rangirana na 3.mestu na strani models.com
Da je ena top manekenk razumem, ampak da hodi za VS pa še vedno ne. VS naj bi predstavljala fit bejbe z oblinami, ona pa pač nima nič od tega. Ne paše mi sem in ko sem videla tele lopatice pri petem segmentu, me je kar zmrazilo. Mi je pa vsaj pozirala boljše kot lani, najboljša v prvem segmentu. Plus za VS se mi zdi ful preresna.



Karlie Kloss (v segmentih 2, 4, 6: četrti in šesti segment je zaključila in s tem tudi letošnji show)
19 let, Američanka, 180cm, trenutno rangirana na 4.mestu na strani models.com,
O njej je bilo letos največ debat. Pri VS so se vanjo menda zaljubili že lani, ampak kot veste imajo politiko, da deklet pod 18 let ne vzamejo. No in letos so seveda jo, menda kar brez castinga. Ja to se ne zgodi vsak dan - punca je bila prvič za VS pa hodila kar v treh segmentih, s tem da je že letos nosila, ne ena, ampak kar dvoja krila (politika VS je ponavadi, da jih dekleta dobijo šele drugo ali tretjo sezono, kot neko napredovanje al kako naj rečem), plus zaključila je četrti in zadnji segment, torej show. Podobno kot Anja, nasprotje od tega, kar naj bi VS dekle bilo. Mi kar ni šlo v glavo... ne rečem, Karlie je razturala, mislm, da je bla v vseh segmentih fajn, meni naj v Superangels... ampak, ker že lep čas spremljam VS in vem, da so ena dekleta že lep čas z VS pa ne dobijo več lookov, pozornosti itd. mi je bilo res nerazumljivo.

1 comment:

  1. Uf se strinjam, ta Anja pa res ni primerna za VS..shirana mi zgleda, ne pa fit..Pa vse ostale delujejo sveže, mladostno, medtem ko ta niti malo..

    ReplyDelete