Thursday 1 December 2011

VSFS 2011: Second segment - Superangels

Drugi segment VSFS 2011 se je imenoval Superangels, po pisti se je sprehodilo 10 deklet. Na odru je pel Kanye West komad Stronger. Meni  je bila malo sitno, da je šla kamera prevečkrat k njemu, namesto, da bi ostala na dekletih, ampak ni bila tako hudo. Sam komad pa tudi primeren za to tematiko, čeprav bi mi bila verjetno bolj všeč, če ga bi samo zarolali v ozadju.

O lookih za segment Superangels...



Adriana Lima

Lindsay Ellingson




Shannan Click


Izabel Goulart


Karlie Kloss

Joan Smalls


Karmen Pedaru

Behati Prinsloo



Anja Rubik

In Erin Heatherton



Outfiti tu, mi na prvi pogled, niso bili pretirano všeč, ravno zaradi vseh plastičnih materialov, ampak se mi zdijo vseeno smiselni glede na temo, ki so jo ustvarili. Edino od Lindsay mi je 1a! AMPAK, če gledaš samo spodnje perilo je v bistvu zelo nosljivo, 'normalno' in lepo, tako da je treba bit kar pozoren. Pa krila od Erin so bila po videu sodeč kar zahtevna za nosti, ful so mi lepa drugače.

Še video segmenta + v zadnji minuti vam dekleta zaupajo katero nadnaravno hero sposobnost bi imele same, če bi lahko izbirale.

No comments:

Post a Comment