Monday 5 December 2011

VSFS 2011: afterparty

Wow, kako gre hitro čas. Približujemo se koncu mojega mini VSFS 2011 weeka...

Skratka, po končanem showu, je sledil relax in zaslužen after party.

Najprej brazilski trojček - Alessandra Ambrosio, Adriana Lima in Izabel Goulart



Behati Prinsloo, Miranda Kerr in Constance Jablonski



Erin Heatherton in Lily Aldridge



Še Lily Donaldson v družbi zgoraj omenjenih deklet



Pa Lily Donaldson, Caroline Winberg in Constance Jablonski



Bregje Heinen na levi potem pa še v družbi Caroline Brasch Nielsen in Jessice Clarke



Candice Swanepoel, Chanel Iman in Doutzen Kroes



Anne Vyalitsina, zraven še z Adamom Levinom, na desni strani slike pa Cameron Russell in Maryna Linchuk



Dve sliki: Lais Ribeiro, Emanuele De Paule in Flavie de Oliveira



Jacquelyn Jablonski, Joan Smalls in Lindsay Ellingson



Shanina Shaik s spremljevalcem Tysonom Beckfordom, na sredini Shannan Click, ne desni pa Karlie Kloss



Elsa Hosk, Ieva Laguna, Julia Stegner in Karmen Pedaru



Liu Wen in Toni Garrn, na sredinski še sama Liu, na desni pa Sui He



Najbolj všeč na afterju so mi bile: Behati Prinsloo, Constance Jablonski, Bregje Heinen, Flavia de Oliveira in Shanina Shaik
Največji faili pa: Candice Swanepoel, Chanel Iman, Maryna Linchuk in Elsa Hosk

1 comment:

  1. Meni sta bili najboljši Flavia (uf, res mi je huda!) in Behati..Pa Miranda je imela lepo oblekco..Alessandra bi mi pa bila všeč, če bi imela krajšo obleko..

    ReplyDelete