Sunday 4 December 2011

VSFS 2011: 1 time runway girls (part II)

Preostane mi še drugi del oz. osem deklet, ki so se za VSFS 2011 sprehodila 1x. Tokrat dekleta iz petega in šestega segmenta, I put a spell on you in PINK.

Le za I put a spell on you, so hodila:
* Cameron Russell
24let, Američanka, 178cm
Prvič za VS, všeč mi je bila, taka pozitivna in nasmejana.

* Emanuela de Paula
22 let, Brazilka, 176cm, za VS je hodila že 08 in lani
Kot pri Flaviji, me jezi, ker se mi zdi krasna in bi jo rada še videla pa je dobila le en look!

* Shanina Shaik
20 let, Avstralka, 173cm, bila je v finalu šova Make Me A Supermodel Australia (ki je bil predvajan tudi na tv 3),
Peta avstralka, ki je hodila za VS, že v Make me a supermodel se mi je zdela čudovita in vesela sem, da ji je uspelo!



In dekleta, ki so hodila samo za PINK:
Caroline Brasch Nielsen
18 let, Danka, 179cm, trenutno rangirana na 32.mestu na strani models.com
Od novih deklet za Pink mi je bila še najbolj všeč.

Ieva Laguna
21 let, Latvika, 177cm
Med novinkami se mi je še najmanj dopadla, tale poza z nogo v zraku mi pa tudi ni ugajala.

Elsa Hosk
23 let, Švedinja, 176cm
Pa wokej.

Jacquelyn Jablonski
19 let, Američanka, 177cm, trenutno rangirana na 18.mestu na strani models.com
Lani je bila tudi samo pri Pink in mi je bila všeč, letos tudi.

Jessica Clarke
18 let, iz Nove Zelandije, 180cm
Fajna.



Moram pa dodat še to, da si je za dekleta, ki jih vidiš takole le 1x težje ustvarit vtis, posebej, če je to prvi VSFS za njih.

No comments:

Post a Comment