Friday 21 September 2012

Dexter inspired manicure

Kot rečeno, serije se bližajo (klik), sama pa sem imela končno čas, da se lotim manikure, ki jo želim poskusiti že nekaj časa. Tisto v stilu Dexterja. Kar precej packarije, a zabavno :)

Najprej sem zaščitila mizo, pripravila vse kar rabim: aceton, vatke, vatirane palčke in slamico.


Ker sem vedela, da bo(m) precej od laka sem si pod nohte nanesla še samolepilni obliž, tako da sem ga potem le odstranila, ko je bil od laka. Za podlak sem uporabila s-he.



Od s-he je bil tudi beli lak in sicer št. 115.


Potem pa pacanje, kapljanje rdečega Essence LE 50's girls reloaded na karton in pihanje s slamico na nohte. To je bil največji izziv, ker sem mislila, da bo šlo bolj enostavno. In na začetku je bolj lep vzorec bil na robčku zraven, ne pa na nohtih. No, potem mi je le uspelo (go with a flow pa te fore) in sem s končnim rezultatom zelo zadovolna! My first Dexter inspired nails! Bloody! Všeč <3

Leva roka.




Desna roka.



1 comment: