Wednesday 26 September 2012

Emmys 2012 fashion part II

Drugi del oblek na Emmyjih 2012. Za prvi del klik.

Najprej se posvetim (ostalim) nominirankam...

Levo Lena Dunham v Pradi. Na sredini Melissa McCarthy, ki si je tole črno obleko zamislila sama in s pomočjo Daniele Kurrle. Desno Zooey Deschanel v Reem Acra.



Potem Edie FalcoAmy Poehler v Stelli McCartney, Tina Fey v Vivienne Westwood in zmagovalka Julia Louis-Dreyfus v Veri Wang. Niso slabe, niso mi pa dobre.



Temno rdečo obleko Pamelle Roland je izbrala Mayim Bialik (levo), svetlejši odtenek rdeče pa Merritt Wever (na desni). Na sredini še Kristen Wiig v beli Balenciagi. Saj imam rada bolj ohlapne zadeve, ampak tole mi je vse 'previseče'.



Še ostajam pri nominirankah. Glenn CloseMichelle Dockery v Louis Vuittonu in Julianna Margulies v Giambattista Valli Couture. Glenn smo v podobnih krojih videli že neštetokrat, pri Michelle me moti že sam material obleke, nevtralna sem do Julianne.



Maggie SmithJoanne Froggatt in Archie Panjabi v Randi Rahmu. Zeeh.



Pa svetleča se Christine Baranski, rdeča Anna Gunn in Christina Hendricks v Christianu Sirianu. Christine ima še vedno dobre noge, Anni in drugi Christini pa se obleka lepo poda.



Martha Plimpton, Julia Ormond in Connie Britton v Andrew GN. I'll pass.



Od nominirank še Sarah Paulson v Reem Acra, Jessica Lange in Mare Winningham. Sarah mi je pusta, nekam prazno deluje tale dekolte (medtem ko je pri kaki Christina Hendricks prepoln). Jessica me spominja na Anna Wintour, zaradi očal, nad Mare pa tudi nisem navdušena.



Pa nazaj na random. Lena Headey gotska v Armani Prive ter soigralka iz Game of Thrones, Emilia Clarke v Chanelu. Next...



Dramatični look je izbrala January Jones v Zac Posenu, po oranžni (katere smo več videli v prvem delu) pa je posegla tudi Ginnifer Goodwin v Monique Lhuillier. Tole, da je spredaj krajša obleka in zadaj daljša zna bit zlo všečno, ampak včasih pa preprosto ni.


Ponovno nekaj modrih. Najlepši odtenek od trojice mi ima Jennifer Westfeldt v J. Mendelu, na sredini Jane Levy, katere kroj mi se mi še najmanj dopade, desno pa še ena noga, tokrat Lare Spencer v Badgley Mischka.



Obleke, ki razkrivajo ramo na eni strani so bile (kot ste verjetno opazili sami) tudi tokrat veliko videne. Ta kroj smo lahko med drugim videli še na Kat KramerKate LinderCarrie Ann Inaba in Anne Sweeney. Lepi kroji, najbolj me prepriča viola Carrie Ann.



Drugi del zaključujem z venčkom rdečih: Cat Deeley v Andrewju Gnju (obleka je zelo podoba zgornji od Anne Gunn), potem big fail za/na Gretchen Mol, pa še oprijeti obleki na Nancy O'Dell in Shaun Robinson.


No comments:

Post a Comment