Tuesday 11 September 2012

TIFF fashion, part 1

V četrtek se je začel TIFF (Toronto International Film Festival). Komaj čakam, da vidim nekatere filme, še prej pa kar smo že lahko videli... obleke!

Kristen Stewart (v Zuhair Murad) in Kirsten Dunst (v Diorju), sta promovirali film On The RoadEmily Blunt (v Roland Mouret) je medtem prvo promovira film LooperMarion Cotillard (Dior) pa Rust & Bone. Marion je krasna!



Za promocijo American Beauty sta poskrbeli tudi Christina Hendricks (obleka Boss) in Sarah Gadon (v obleki Erdem). Dredd 3D je predstavljala Olivia Thirlby (v Balenciagi), Jennifer Garner (v Valentinu) pa je prišla podpirat možev (Ben Affleck) film Argo. Všečne obleke!



Selena Gomez, Vanessa Hudgens (obe v Marchesi) in Ashley Benson (v Dolce & Gabbana) so promovirale film Spring Breakers. Selena mi je prepocukrana, Vanessi bi menjala torbico, Ashley pustim pri miru.



Še prej so bila dekleta na photocallu: Selena v Dolce&Gabbana, Vanessa v pajacu Alice by Temperly London in Ashley v Jay Godfreyju. Tokrat vzamem hlače (no pajaca)!



Eva Mendes (v Dolce&Gabbana) je promovirala film The Place Beyond the PinesKeira Knightley (v Elie Saab Haute Couture) pa Anno Karenino. Eva mi je itak 3/4 časa 'mamkasto' oblečena, tole na glavi me pa na čistilke spominja. Keira mi ima krasno dramatično obleko, ampak njene šobe. WHY!?!



Od ekipe filma Anna Karenina smo videli tudi Olivio Williams. Beeežimooo! Ja tole pa je scary look! Ena najslabših kar sem jih videla do sedaj... Na premieri The Place Beyond the Pines je bila tudi Jennifer Lawrence (v Diorju). V modrem tudi Kristen Wiig (v Alberti Ferretti), ki je promovirala film Imogene. Jennifer mi je super!


Jennifer Lawrence je sicer promovirala svoj film The Silver Linings Playbook. Za photocall je izbrala belo obleko Antonia Berardija, za premiero gotski Dior Couture, za after pa Alexander McQueena. Malo me straši na sredini, ampak ni napačna.



Julianne Moore (tudi v Alexanderu McQueenu) in Onata Aprile sta bili v Kanadi zaradi filma What Maisie KnewAbbie Cornish (v Giuilietti) in Olga Kurylenko (v Pucciju) pa zaradi Seven Psychopaths. Julianne je klasika, nice. Mali Onati težko kaj očitam (mogoče bi vseeno lahko za leta izbrali kako bolj svetlo barvo obleke?). Od Abbie mi ni všeč spodnji del obleke, ki zgleda predolg, ampak ne namenoma, plus kričeč dekolte mi ne sede. Olga mi je kljub 'razpokam', katerih nisem ljubiteljica, kar ok.



Za konec prvega dela, še enkrat Christina Hendricks (na desni sliki, v Ports 1961), a tokrat z Elle Fanning, ker igrata skupaj v Ginger & Rosa. Elle na sredini nosi Miu Miu.


No comments:

Post a Comment