Monday 10 September 2012

Fashion's Night Out 2012

Dogaja se! V New Yorku teden mode, v Kanadskem Tornotu mednarodni filmski festival. Vse bo, ampak eno pa po eno. Prejšnji teden se je na isti dan kot MTV Music awards odvijal Fashion's Night Out.

Videli smo lahko: Alessandra Ambrosio (v oblekici Balmain), Karolino Kurkovo in Selito Ebanks (v Robertu Cavalliju). Ale mi je sicer super, ampak tokrat kar prepocukrana, pa nekaj zelo podobnega je že nosila. Selita mi je všeč.


Potem Anna Wintour in Victoria Beckham v lastni kreaciji, Jessica Chastain (v Jason Wuju), Cheryl Cole (v Stelli McCartney) in Jennifer Hudson (v Jennifer Hudson Collection for QVC). Vic ta klasični kroj res pristoji, sem pa opazila, da se zadnje čase prav na vseh slikah drži enako. Mogoče kaj več o temu o objavi posebej. Jessica mi je fajn! Medtem mi pri Cheryl ni všeč kroj ne dolžina, pri Hudsonovi pa me zmotita šminka in frizura v kombinaciji z obleko.



Na levi sliki na sredini je sproščena Karlie Kloss, nato Kate Upton (v Michael Korsu), Petra Nemcova, desno pa Alexa Chung. Alexa mi je rahlo sitna (ko odpre usta), ampak okice ima pa še vedno krasne! Pa zanimive kitke na Petri.


Usnjene hlače je izbrala Jessica Jarrell, potem pa nekaj odtenkov modre... Nicole Richie (v The Nicole Richie Collection for QVC), Sarah Jessica Parker (v obleki Prabal Garung) in Rachel Zoe. Predzadnja na sliki je Lucy Hale (hlače French Connection in blazer Naven), desno pa Olivia Palermo.


Za konec viola Ali Larter, AnnaSophia Robb, Bethenny Frankel, Erin Fetherston in zlata Nikki Reed. Nobena ni napačna, nobena mi ni super.


No comments:

Post a Comment