Tuesday 4 September 2012

Recenzija filma - Shame (2011)

Shame (2011)
Film o katerem se je lani veliko govorilo, mene ni prepričal. Zgodba govori o Brandonu (Michael Fassbender), odvisnežu od sexa, ki (kot že sam opis pove) ne more razmišljat o ničemer drugem kot o spolnih užitkih. Več kot ga je deležen, več ga hoče, na drugi strani pa je nezmožen normalnih zmenkov in medsebojnih odnosov. Tudi njegova sestra Sissy (Carey Mulligan) ni med najbolj stabilnimi osebami, zanj pa predstavlja še dodaten izziv, saj je edina ženska s katero ne more spat, kar ga dodatno nervira. Oba sta fu*ked up na svoj način, ampak sam potek filma je obupen. Nekateri prizori se vlečejo kot megla, res ne razumem zakaj so nekatere sekvence tako dolge (saj smo dojel kaj je hotel režiser povedat pa še trajaaaa in traja; primera: ko Sissy poje in ko Brandon teče); potem moreče vzdušje, statičnost, tudi karakterja razen zblojenosti nista dovolj temeljita! Ampak hej, če se v hollywoodu slečeš je to senzacija. Da ne bo nesporazumov. Žensko goloto je še videti, ampak moške je pa res malo. In še tista, ki je, je ponavadi le zadnjica, tokrat pa vidimo vse. Uaaau! Definitivno je korak naprej, ampak da je še vedno tak tabu okrog golote me enostavno čudi. In brez teh odkritih segmentov film verjetno ne bi bil deležen pol toliko pozornosti kot jo je dobil. 3-/5


2 comments:

  1. Meni je bil film všeč, razen konca. Sem pričakovala čist drugačen konec. Mogoče sem pristranska, ker se mi Fassbender dopade. :P Drugače bi pa lahko bil film tudi veliko boljši, od njega mi je zakon Hunger.

    ReplyDelete
  2. Ja za moje pojme je konec za gledalca kar razočaranje ker ni konkreten, po drugi strani je pa meni to okej, ker ne zakluči v smislu: zdj bo pa vse ok oz. ne bo in je to to. je pa Fassbender kul igralce ja, čisto poznam tole pristranskost, ampak jo vsaj priznaš. ne poznam človeka ki mu ne bi bili eni igralci bolj in manj všečni, ne glede na film. pa od pričakovanj je tudi ful odvisno po moje...

    ReplyDelete