Tuesday 4 September 2012

Nail polish trick

Prejšnji teden sem se pri zlaganju toastov v opekač opekla v blazinico prsta (sredinec mimogrede). Sama sodim med tiste ljudi, ki ne marajo delati panike ob raznih malih nesrečah ali slabostih. Prst sem dala za kratek čas pod tekočo mrzlo vodo in to je bilo to. Pa po nekaj sekundah ugotovim, da me res fuuul peče. Ajssss! V taki situaciji bi moral imet opeklino pod tekočo vodo kar nekaj časa, ampak sama sem se odločila, da si kar v skledico natočim hladno vodo in jo zamenjam, ko se segreje.

Po kakih petih minutah se moj spomnil trika, za katerega je slišal in sicer, da opečeno mesto premažeš z lakom za nohte. Ja prav ste prebrali. Nimam pojma v čemu je fora, ampak sem vedno za take neobičajne trikce. Sicer naj bi res učinkovalo, če si premažeš takoj, ampak tudi meni je.

Najprej je bil tak hecen filing, potem pa se lak itak strdi in sama sem roko spet namočila v mrzlo vodo. Ampak ni bilo več tiste bolečine kot prej. Weird. Nobenih mehurjev in podobnega. Mesto opekline zgleda bolj kot da bi se urezala.

Sliki od prejšnjega tedna...




... in danes, kjer zgleda opečeno mesto kot, da bi se urezala ob papir. Razprto mesto je potegnilo skupaj, čeprav brazgotinica je vidna. Menda tudi tega ni, če se nalakiraš takoj ko se opeklina zgodi.



Še lakec, ki sem ga uporabila. Nude Joy št. 0.



V čemu je fora ne vem, me pa zanima, če kdo ve. Skratka deluje kot deluje aspirin ob pikih čebel/os. Pa upam, da v podobnih situacijah še komu pomaga tole ;)

2 comments:

  1. O super, hvala za tole.
    Sama spadam med nerode, ki se zelo pogosto opečejo.
    Ponavadi si jaz dam mrzlo vodo v kozarec in potem prst notri namakam, ampak je tale tvoj trik boljši, moram stestirati :)

    ReplyDelete
  2. O tole pa je zanimivo...prvič slišim :)
    drugače pa glih danes sem se opekla z vrelo vodo po 2 prstih...na srečo, ni bilo nič hujšega, sem dala takoj led gor za slabo urco in na srečo nisem dobila mehurjev, edino rdeči flek imam in pač malce me peče... bo treba drugič sprobat tvoj predlog ;)

    ReplyDelete