Wednesday 5 September 2012

Essence yellow manicure

Že nekaj časa sem tuhtala, da bi si naredila rumeno manikuro in hkrati tudi (končno) poskusila kak rumen lak, ki nikoli ne prideta na vrsto. Imela sem idejo, da bi rumeno kombinirala z modrimi bleščicami in imela kombinacijo neba in zvezd, le obratno pa kombiniranje modre in rumene mi je že tako všeč... enkrat sem sicer že poskusila bolj svetlo modro manikuro z rumenimi bleščicami, klik.

Skratka, najprej sem si nanesla 2 plasti Essence laka iz LE kolekcija Ready for boarding, odtenek 05 Destination sunshine. En nanos je pocast, brez prave barve, tako da obvezno dva.



Potem je bil načrt, da nanesem čez bleščičasti (desni) del Essence 01 Midnight date.


Ampak, ko sem se lotila prvega nanosa na noht, je bilo vse skupaj precej viola in nič kaj lepo, zato sem se odločila, da na temu nohtu, vse skupaj odstranim in ta prst prebarvam z desnim delom laka (iskreno nisem imela časa, da bi ponovila cel postopek in bi bil isti kot ostali nohti).



Na ostale sem nanesla kar rumene bleščice laka 01 It's two bright... in to je bilo to.



Najprej sem mi je zdela vse skupaj: wooow, in your face bright, kot da sem en kanarček (u tej manikuri bi lahko rekli Tweety manilkura?), ampak po nekaj urah mi je bilo pa prav funky in zabavno :) Definitivno nekaj kar ne nosim pogosto, ampak očitno res pogrešam sončne dni... priznam pa tudi, da je bila tole res en ekspres nanos, ker sem bila zelo omejena s časom. Pa za drugič moram poskusit kake druge bleščice...

No comments:

Post a Comment