Friday 19 August 2011

Prigoda s kačo

Še ena zanimiva zgodba iz morja, potem pa dam mir. Tokrat prigoda s kačo, ki se je zgodila ravno na moj rojstni dan.

Kot sm že zapisala, zelo rada gledam razne napade živali (klik). Ampak seveda je na ekranu nekaj, v živo pa drugo. Da so v kempu kače sva vedla, tudi lani sva videla eno kačo, ampak načeloma se človeku itak izogibajo in naj bi bile tu nestrupene.

Kač nikoli nisem marala, niso mi pa spet čisto anti, ampak definitivno vzbujajo nek strah. V OŠ se spomnim, da sem jo v živalskem vrtu tudi božala in dala za vrat, enkrat mi je prečkala pot, ko smo šli v hribe, v času ko so se hranile sem že bila v ZOO, kako plenijo mi je znano iz teh oddajih, ki jih gledam in tako naprej. Ampak, da bom imela priložnost plenjena videti kar na lastne oči, v naravi, si ne bi mislila.



Torej... sediva za mizo in kartava. Na prostoru blizu naju sva imela enojno napihljivo blazino - tako za popoldanski počitek.. In kar naenkrat nekaj zaslišiva - kot, da je nekaj butnilo ob blazino. Pogledava. WOW! Kača, ki je ujela miško. Kača jo je vedno bolj stiskala in dušila (boga miška:(). Midva sva ostala na varni razdalji, moj mi je prigovarjal naj grem po mobi in posnamem oz. slikam pa mi nekako ni bilo do tega (potem mi je bilo žal, da nisem šla - damn it). No in potem, ko je kači uspelo dokončno pokončati miško jo je odnesla pod sklace v luknjo. Sva se  približala še midva (vse v varni razdalji) in pogledala v luknjo, kjer je kača že začela goltati svoj plen, midva pa sva šla nazaj kartat.

Ja prav škoda, da nisem dokumentirala tega dogodka, ampak nimam nobene želje, da to doživim še kdaj. Saj ni bil noben v nevarnosti, samo nekaj prijeten občutek pa tudi ni. Noben izmed naju ni delal nobene panike, ampak tisti moji popoldanski počitki na tem prostoru so bili seveda odpisani, ko sem to videla.

Tule je 'crime scene', konkretno levo od blazine na šotorki je kača uplenila. Pa glede na to, da jo je stiskala in ne ugriznila kača menda res ni bila strupena.


Še en dogodek, ki mi bo verjetno ostal v spominu.

No comments:

Post a Comment