Sunday 21 August 2011

ZOO LJ

Nekajkrat letno obiščeva z mojim tudi živalski vrt Ljubljana. Medtem, ko me v cirkus človek ne spravi (ker mi je preveč hudo za živalce), so mi živalski vrti (kljub temu, da gre tudi za živali v ujetništvu) okej. Predvsem, ker jim nudijo kar se da dobro oskrbo. Se mi pa zdi, da je v ljubljanskem ZOO velik problem, kar se tiče prostora. Posebej mi ne gre v glavo, kako imajo lahko lev, slon, gepard in še kdo, tako mali življenjski prostor. Žalostno se mi zdi in sem takoj za, da bi bili pogoji strožji, saj gre za živali iz divjine, ki kraljujejo na kilometre. Verjamem, da se ZOO LJ trudi po najboljših močeh in razpolaga s tem kar ima, ampak tiste 'čarobnosti' kot jo je imel ZOO LJ včasih, gotovo nima več. Mali je, novosti so bolj kot pri novih živalih pri igralih za otroke (no pa tudi za odrasle - tisti novi visoki tobogan in trampolini so 1a preverjeno;)), skratka malo je za videti, še posebaj, če si večkrat tam. Je pa obisk gotovo boljši med tednom, ker ni toliko ljudi + živali so bolj sproščene in jih več vidiš v gibanju. Po drugi stani je pa ZOO LJ fajn že zato, ker se imaš veliko za sprehajat in si lahko kakor dolgo želiš v družbi živalc...

Najin danšnji obisk je bil bolj spontan in ne dolg, ljudi (posebej družin) je kar mrgolelo. Nekaj utrinkov...

pernati prijatelji

alpake

žirafe

kameleon

medota


Kapibare so bile sploh face. Ena mala se je lepo splazila med vejice in uživala, druga hop na hrbet (playing dead varianta) in trebušček nastavljala sončnim žarkom :)




V kraljevskem stilu of kors lev, ki je spal, ob njem pa levinja (leži za njem tako, da se je ravno ne vidi).



Predstavo morskega leva nisva imela planirano gledati in ravno se je končala (vsaj tako sva mislila), okrog bazena je bilo polno ljudi, ki so odhajali vsak v svojo smer. Ampak potem so še z drugim morskim levom izvedli eno predstavo, tako da je bilo prav lušno in brez gužvanja.

Preden sta začela s predstavo še pregled in merjenje morskega leva...




... potem pa akcija!



Pa še video formati, kjer ta akcija sploh pride do izraza ...
 





Sicer pa so se, moji dragi volkci na veliko skrivali, ampak mi je bilo vseeno zelo luštno med zvercami.

2 comments:

  1. iii super slikice :) res lepo da sta skočila malce v zoo pogledat.

    ReplyDelete
  2. ...brez živali mi živeti ni,srce mi moje to veli... :)

    ReplyDelete