Thursday 25 August 2011

Top 6 moških postav

Skoraj mesec nazaj sem pisala o ženskih postavah (klik), sedaj pa so tu še moške.

Pomankljivo oblečene moške je veliko težje najti kot slečene ženske. Pri ženskah lahko tudi bolj 'racionalno' ocenim, kaj mi je všeč, kot pri moških. Ker, če ima nek dečko, še tok hud telo pa mi karakter ne sede ali pa že sama faca, ga bom težko uvrstila na kak svoj seznam. Ne morm si pomagat. Tak je to, sicer pa je tule top 6 postav po mojem okusu. Všeč so mi mišice, ampak ne pretirane. Kake 'omare' oz. fantje, ki so fitnes nabiti, me odbijajo. Všeč mi je, da fant zgleda 'normal', ampak se še vseeno vidi (in čuti), da je pravzaprav čvrsto. Ne morm, da ne bi napisala še to, da je vedno prostor za izjeme ane. Če človeka nekdo pritegne, pač ga. Pravim, da mi mišice res niso najbolj važne, ampak na primer Hugh Jackman in Eric Bana pa še kdo zgledajo awsome.

1. Orlando Bloom (34 let, visok 179 cm) - za film Sympathy for Delicious je zgledal res prima!



2. Matt Bomer (33 let, visok 182 cm) - uf uf. Ne bom zgublala besed - hud dečko! Mi pa med vsemi tule, še najbolj odgovarja tudi njegova višina.



3. Eric Bana (43 let, visok 189 cm) - če so mi bili včasih všeč pretežno suhci, je bil Eric eden izmed tistih, ki so me (delno) 'spreobrnili'. Mišice so hot!


4. Johnny Depp (48 let, visok 178 cm) - sploh ne morm verjet, da se bliža petdesetim, ker zgleda mmmmm!



5. Paul Wesley (29 let, visok 178 cm) - ja težko delo sem imela, ker sem bila v dilemi ali on ali Ian Somerhalder. Oba sta fejst, tokrat rečem Paul. Me je pa presenetilo, da je visok kot je, ker mi povsod zgleda višji.


 
6. Hugh Jackman (42 let, visok 189 cm) - dedec kot se šika, kaj še napisat drugega?

No comments:

Post a Comment