Thursday 18 August 2011

Prijave na tek

Zadnja 3 leta je moja oblika miganja večinoma tek. Če bi mi kdo v OŠ rekel, da mi bo tek kdaj všeč bi se smejala, ker mi ni bil preveč po godu. V SŠ mi ni bil več anti, ampak všeč pa tudi ne. Potem pa me je nad tekom navdušil brat, ki je že nekaj let strasten tekač. Sama pravim, da je na pol profi, ker je res mal extrem zame, na raznih tekih po Sloveniji, gre tudi na Dunaj in v Berlin na maraton, teče v snegu ipd. No, jst sm še vedno rekreativka in tečem za dušo. O temu konkretno v kaki drugi objavi...

Zadnji 2 leti govorim, da bom šla na DM tek in pa na 10km v sklopu Ljubljanksega maratona. Ampak vedno do sedaj je prišlo nekaj vmes - draga karta, moja odsotnost ali moja lenoba. Je mogoče se mal tudi izgovarjam, ampak point je, da še vedno nisem šla, ne na enega, ne na drugega, ne na enega x tretjega.


Letos sem bila v času DM teka izven Slovenije, za rekreativni tek v okviru LJ maraton, ki je 23. oktobra, pa sem pred dnevi pogledala kako je s prijavo. In glej ga zlomka! Prijavnina do konca tega meseca znaša 30€! 30€! Pa te so čisto ubrisani! Potem septebra znaša prijava 35€, od 1. do 10.oktobra pa 70€! RESNO? Okej, če se prijaviš v skupini nad 10 oseb (ala Tekaški forum) je do konca tega meseca štartnina 27€, ma še vedno mal tu mač. O tem, da so letos dvignili cene sem brala že v Žurnalu, nism pa vedela, da so te številke tako visoke. Letos so namreč poenotili štartnine, tako da so tele cene za maraton, polmaraton in rekreativni tek iste za vse.  In jst itak spet cincam. Že to, da ga vsako leto dajo konec oktobra se mi zdi ful pozno in ne vem zakaj ga ne dajo raje vsaj kake 2 tedna prej (al spet iščem izgovore?), ampak 30€(!) res ni malo. Mam še dober teden, da se odločim kaj bom. Hum?



P.S. Danes mi je blogger nekaj zafrkaval, nisem mogla objavlat, tako da mal pozno vse skupaj tokrat.

No comments:

Post a Comment