Wednesday 31 August 2011

Tekme, ki so mi najbolj ostale v spominu

Športne dogodke rada spremljam pred tvjem in v živo. Če si smučanje skoraj gotovo raje ogledam po tvju v topli postelji s kavico v roki, si medtem košarko in hokej prav z veseljem ogledam tudi v živo, posebej, če so še sedeži dobri.

Tu so tekme po športih, ki sem si jih ogledala pa so mi ostale najbolj v spominu.

NOGOMET. Reprezentančna tekma za uvrstitev na SP 2002. Slovenija - Romunija. Stadion za Bežigradom, sobota, 10. novembra 2001. Prva tekma. Rezultat 2:1 (Niculae, Ačimovič, Osterc).
To je bil veseli dan, pravzaprav dnevi. Sedeli smo ravno na tistem delu tribune iz katerega je Osterc ustelil fenomenalni gol pod kotom. Noro veselje!

In še oba gola.

Ačimovič v minuti 41. minuti.


In Osterc v 70-ti.



ROKOMET. Reprezentančna tekma na Evropskem prvenstvu 2004, ki je bilo v Sloveniji. S prijateljico sve šle na drugi del tekmovanja, tekmo Slovenija - Francija. Končala se je 27 - 22 v prid naših. Vzdušje takrat je bilo res najboljše kar se spomnim. Naelektreno, noro veselo! To je tudi tisto leto, ko smo bili v finalu, a so nas Nemci premgali za 5 golov (30-25 je bil končni rezultat).



KOŠARKA. Spominov je kar nekaj.
-> prvič ko smo šle na tekmo s kolegicami je bila klubska tekma - Union Olimpija proti Pivovarni Laško. Bolj kot same tekme se spomnim: da se mi je dvorana Tivoli zdela tako mala in kar nisem mogla dojet, da je na tvju tok bolj ogromno vse. Druga stvar, ki je ostala v spominu? Da smo izbrale karte za napačno tribuno in sedele med navijači Pivovarne Laško. Upsi :) Se je videlo, da smo prvič karte kupovle...

-> Večer velikanov, poslovila tekma Jureta Zdovca, 30.6. 2005. Emocionalno ob slovesu take legende, a obenem tudi zelo excited, saj sem imela priložnost videti Vlade Divaca, Toni Kukoča in ostale. Krasni spomini.

-> Union Olimpija - Power Elec. Valencia. Evroligaška tekma, 17. novembra 2010. Prvič v dvorani Stožice. No tokrat pa obratno presenečenje. Nisem vedela, da je tako veliko vse skupaj! Prav nobl. In kako dobro se vidi in kak fino je glede vhodov/izhodov. Pa napeta tekma!! Slavili 72:68.



HOKEJ. Tekma Olimpija - Jesenice. Hala Tivoli. Mislim, da sem šla na tekmo celo sama in mi je bilo noroo. Bila je četrta tekma finala in Jesenice so že imele možnost, da osvojijo pokal. In so tudi ga! 9. april 2005 je bil veseli dan! Sedež sem imela prima in to v družbi rdečih. Kako slavje in veselje, kljub temu, da je bila tekma v Tivoliju! 1a! Kaka fešta bi bila šele, če bi slavili na Gorenjskem!

foto Robert Balen

No comments:

Post a Comment