Thursday 25 August 2011

Opaženi: Gemma Arterton

Nova kategorija, ki jo odpiram so OPAŽENI. Najprej sem mislila, da bo kategoriji naslov MlAdiči ali kaj podobnega. V smislu, da bi pisala o mladih obrazih hollywooda, ki sem jih zapazila v serijah in/ali filmih. Pa sem potem ugotovila, da je potem vprašanje: do kdaj si sploh mlad, kje naj postavim mejo? Tako sem ugotovila, da je omejevanje brezvezno + vedno več je takih igralcev, ki pridejo do izraza šele kasneje, ne že v teen letih. Tako, da ni starostne omejitve in bo tu predstavljen folk, ki mogoče niti ni tako znan/se mi zdi, da imajo veliko potenciala/so bili sicer opaženi v hoolywoodu pa se mi zdi, da bi si zaslužili več pozornosti itd. Opaženi z mojimi očmi skratka.

Začela bom z Gemmo Arterton.

Gemma je 25.letna angleška igralka, ki sem jo opazila lani v Clash of the Titans in Prince of Persia: The Sands of Time. Potem mi je naredilo klik klik, da je igrala že v RocknRolla (2008) in The Boat That Rocked (2009). Prvič se je sicer pojavila v filmu St. Trinian's (2007), za katerega so leta 2009 posneli tudi nadaljevenje St Trinian's 2: The Legend of Fritton's Gold. Med kritiki je bila najbolje sprejeta s filmom The Disappearance of Alice Creed (2009), medtem, ko je z Bondom Quantum of Solace (2008) pridobila še širšo medijsko pozornost. Lani je igral tudi glavno žensko vlogo v komediji 'Tamara Drewe'.

Zanimivosti:
- lani se je poročila s Stefano Catellijem v Španiji
- ima mlajšo sestro Hannah
- vzgajala ju je le mami (starša sta se ločila, ko je imela 5 let)
- za vlogo, ki jo je dobila v Quantum of Solace (2008) se je potegovalo 1500 deklet
- je bila najprej kandidatka za vlogo Natashe Rushman/Black Widow v Iron Man 2 (2010) po tem, ko je vlogo odpovedala Emily Blunt; vloga je šla nadalje Scarlett Johansson
- je bila v ožjem izboru za vlogo Catwoman v filmu The Dark Knight Rises (2012), ki ga že snemajo; namesto nje so vzeli Anne Hathaway


Gemma se mi je do sedaj zdela dovolj prepričjiva in upam, da jo čaka še kakšna velika vloga.

Vira za tekst: http://en.wikipedia.org/wiki/Gemma_Arterton in http://www.imdb.com/name/nm2605345/
Vir za slike: http://www.gemma-arterton.net/

No comments:

Post a Comment