Sunday 28 August 2011

Oblačila, brez katerih bi šlo

Je že res, da je precej odvisno od tega kako skombiniraš, kakšno imaš postavo, ampak določenim kosom se mi prav ne bi bilo težko odpovedati. Ne pravim, da jih ne nosim, saj so v malih količinah in za primerno priložnosti še okej zgledajo in popestrijo, ampak odpovedala bi se jim verjetno lahko.

Sledijo pojasnitve, kateri kosi so to in v katerih primerih rečem, da je zadeva še ok.

ROZA. V 'sporu' z roza barvo sem vse od otroštva, ko so me tako z veseljem 'tlačili' v oblačila te barve. Verjetno se mi je prav zaradi tega tako zamerila. V zadnjih letih na roza nisem več alergična, ampak lepa barva mi še vedno ni. Groza ša mi je še vedno, ko vidim kake deklice cele v roza oblečeno. Ker, če je deklica, mora bit v roza? Zakaj?!? Za novorojenčke je sicer res cela misija najdt, kaj v ne roza ali modri barvi, ampak too much je pa too much. Kakor koli - sprejemljiva mi je kak majčka, spodnje perilo ali pižamca.

No go...

Sprejemljivo

3/4 HLAČE. Za športanje in prosti čas okej, drugač pa a-a. Se mi zdi, da te hlače nobenemu ne delajo usluge. Nizke še pomanjšajo, visoke prav tako.


Za športanje sprejmem.

BLEŠČIČASTO. Vseeno mi je ali gre za svetleče obleke, razne luske, biserčke - too glossy.


LEGGICE/PAJKICE. Pod kakšno oblekco ali tuniko znajo bit okej, ampak bi se dalo tudi brez njih. Včasih ravno pod kakšno oblekco zgledajo bolj moteče kot če jih ne bi bilo. O tem kako bruh mi zgledajo babnice, ki imajo pajkice pa kako mini majčko s popkom ven (in odvečnimi kilogrami), sploh ne pišem.


ŽIVALSKI VZORCI. Ja za nekatera dekleta je to asociacija za hudo babnco. Hum? Prej poskus. Ponavadi neuspešen. Tigrasti potisk, te še ne naredi 'mačke'. In te vrste žensk po možnosti živalski potisk kombinirajo še z roza in peroksidom v laseh. Fail.


So seveda tudi izjeme, kjer potisk ne deluje vsiljivo. Če je malenkostno, na primer šal, sprejmem.


PERNATO. Če na pticah perje zgleda lepo, na oblačilih pogosto pač ne. Prej izpade kokošje. Ne sprašujte kdo - lastnica ali obleka (če sem lahko mal zlobna;)).


Kake obleke za na red carpet so kljub perju lahko všečne, ampak spet - tudi brez perja bi šlo.


DOLŽINA KRILA OKROG GLEŽNJEV. Načeloma mi je vseeno ali je krilo nad koleni, pod koleni, do sredine meč ali dolgo, ampak tole dolžino, ki se konča nekje v dolžini gležnjev, naravnost preziram. Pač naj bo še malce krajša ali pa do tal, ne pa tako, da zgleda kot bi bila prekratka.


Kaj je lahko hujšega od 3/4 hlač? Roza 3/4 hlače.
Kaj je lahko hujše od pajkic? Pajkice z živalskim potiskom.
Mešanje teh kombinacij mi še toliko bolj sporoča, da se bi nekaterim kosom res lahko odpovedala in zakaj jih že tako ne nosim pogosto.

2 comments: