Thursday 18 August 2011

Sun stuff

Glede na to, da sem iz morja, se mi zdi primerno ocenit izdelke, ki so nama delili družbo, s poudarkom na razne sun variante izdelkov seveda. V oklepajih še približne cene in pa kako sem bila (ne)zadovolna z njimi.

Če začnem pri 'labelu' Vitaskin lip care sun, spf 20 (1-2€)
Zelo všečen izdelek. Ne vem, če res nekaj dodatno varuje (al je praktično isto kot kak navdni labelo), ampak se mi je zdel super. Dovol gost in obstojen. Nakup tega izdelka bi ponovila.


Pred kremami za sončenje še nekaj besed v zvezi z njimi. Se mi zdi, da jih vsako leto tako hitro porabiva, da je skoraj neverjetno. Dejansko se samo 1x (včasih 2x) na dan namaževa po celem telesu pa še to, spet ne, tako na gosto. Letos sva imela s seboj eno 200ml kremo v spreju in pa 200ml kremo, ki pa sva jo imela že od vikend oddiha od morja maja meseca. Ja ravno lepo nama je prišlo skozi, ampak sva proti koncu kar pazila na porabo. Če bi kdo od naju želel več poležavat na soncu in bi se posledično mogla več mazat bi obvezno potrebovala še eno kremo za telih skoraj 10 dni.

Prvo krema za sončenje Sun Dance, faktor 30, razpršilo, 200ml (okrog 6€)
Všečno, lepo diši, mogoče rabi malce dlje da si vpije, taka vodena krema izgleda na koži, ampak zadovoljivo. Nakup bi ponovila.


Druga krema za sončenje pa CadeaVera 30 za otroke, 200ml (okrog 4€)
Prijeten vonj, je taka bolj gosta ob nanosu, čist super, sploh za to ceno. Nakup bi ponovila.


Za zaščito las pred soncem spray Balea, 150ml (2€)
Sprej naredi lasje take mastne, tako, da se mi ni pretirano dopadel, čeprav verjetno ta 'mastnost' varuje lase. Na dotik so mi bili prav slamnati lasje, tako da si potem sploh nisem več špricala. Nakupa ne bi ponovila.


Balea šampon in balzam za lase 2 v 1, 300ml (1,5€)
Sem bila rahlo skpetična do tega, da je 2 v 1, ampak pozitivno presenečena. Imajo te sun stvari nek poseben vonj in če se mi med pranjem glave ni zdelo nič posebnega sem bila med sušenjem zadovolna, ni me pa spet navdušil. Nakup bi verjetno ponovila.


Balea after sun gel za tuširanje z vlažilnimi kroglicami, 300ml (0,85€)
Nad tem izdelkom sem najbolj navdušena. Lep vonj pa tele kroglice, ki spominjajo že na piling so zakon. Prav sveže. Všeč! Nakup bi gotovo ponovila.


Losjon po sončenju Sun dance, 200ml (5€)
Všeč! Prijeten na kožo, ni masten, fajn navalži posončkano kožo. Nakup bi ponovila.


Za kakršne koli praske, pike ali preprosto po sončenju, da navlaži kožo pa tu še Aloe skin, aloe vera gel za telo z vitaminom F in Pantenolom, 250ml (5€)
Tale letošnja aloa se mi je zdela preveč tekoča, čeprav ni bila veliko v uporabi - kar je bila, je bila čisto okej, čeprav mi je bila lani od Enciana bolj po godu, tako da nakupa tega izdelka verjento ne bi ponovila.


Še malo večji skupinski slikci.


No comments:

Post a Comment