Tuesday 23 August 2011

Darilca

Po fenomenalnem darilu dragega (klik), padajo tudi ostala darilca. Včasih, ko se debatiram z ljudmi glede rojstnih dnevov, mi recimo pojamrajo, da je takrat zima ali pa izpiti/šola, noben nima časa... No v mojem primeru pa je poletje in ni pretirano drugače - folk je na dopustih, uživa in tako naprej, zato tudi porabim kar nekaj časa, preden vse uskladim, povabim na pijačke in vse kar paše zraven. Je pa tudi res, da sama pravim, da mora praznovanje za rojstni dan, trajati toliko dni, kolikor let praznuješ. Če se že staramo, naj bo vsaj, vsako leto dlje 'fešta' ;)

Vesela sem za vsa darilca, ki sem jih prejela do sedaj, ena so me sploh presenetila!

Dobila sem 2 biografiji. Prvo je napisal Nick Johnstone o Johnnyju Deppu (aaaaaaaaaaa, hepi hepi hipo! tega pa res nisem pričakovala! u can't go wrong with Johnny), drugo pa sam Keith Richards (to knjigo sem si mislila naročit v angleščini prek amazona pa surprise - dobila sem jo kot darilo in sicer že v slovenskem prevodu).


Potem moram še po knjigo, Lonely Planet Travel Guide Australia, ki je že naročen (tu je hec, da mi oči ponavadi za b-day, da denar, ki ga potem seveda porabim za sproti in si konkretno nikoli nič ne kupim, no tokrat se je to spremenilo)...



Totalno kul je tale živahna brisača z rakci. Pa mehka je!



Pa še en kup stvari za razvajat se in kar tako... tale škatla od L'Occitane mi je 1a (mi bo prav prišla) pa vsebina tudi - dišiiiiiiii!



Potem ena lušna Nici šalčka pa mini markerji, nalepkice za nohte, IQ test in kopalna sol...



... Reggy eko stekelnička (0,4l), verižica, lakec in korektor pa mini toaletna oz. vsestranska torbica, gel za prhanje Ma Provence in cukrčki...



Mogoče mal nenavadno, ampak super vesela sem bila še tele vrečke.

Hec je, da sem precej mobila in imam stalen problem najdi kako lepo vrečko (ne plastične), da 'tovorim' stvari. Ene (kot je na primer Mercatorjeva) so prevelike, spet druge premale (DM) + moti me to, da so sponzorske. Paprinate (take bolj kompaktne so, ne pa ravno kartonske) od Maxija, Name in La senze so superca, samo bi jih rabila več, ker se obrabijo, če skos v eni nosim. No, in sedaj taka kot se šika. Kul materjal, ni sponzorska, primerne velikosti, lepa in lahka.

Hvala vsem za tok super darilca!*

No comments:

Post a Comment