Tuesday 2 August 2011

živalsko

Animal planet, National geographic in Discovery channel so redki programi, ki so mi super. In nekatere oddaje še posebej.

Čudno ali ne, napade živali mi je res zanimivo gledat. Je nekaj na temu, da ko nekaj vidim, ne glede na to kako groznoje, kar moram gledati naprej. Me čisto notr potegne in ne da miru. I must see!

Nekje naredijo rekonstrukcijo, kako je izgledalo ob napadu in ob tem govorijo tisti, ki so bili zraven + tisti, ki je preživel napad. V Untamed and uncut pa imajo recimo tudi orginal posnetke, ki jih pošiljajo ljudje iz različnih koncev sveta, pa potem kako so reagirali bližnji na nesrečo in pa tudi tisti, ki je bil napaden.

Najpogosteje gledam...

*I Was Bitten

*I'm Alive


ter Untamed and uncut

Zanimivo mi je, ni kaj. Včasih sem presenečena nad lahkomiselnostjo ljudi, nad tem kakšno moč imajo živali, kako ranljivo je pravzaprav človeško telo in kakšne zgodbe vse dajo ljudje skozi. Človek ostane brez besed.

No comments:

Post a Comment